Akce
Semináře
Pilates
Joga
Aktuální rozvrh Ceník Chci začít s jogou Co na lekci O nás ONLINE SYSTÉM

LEKCE PILATES

Jejich základem je celosvětově populární cvičení Pilates metodou. Zakladatel této metody se inspiroval jógovými cvičeními a vybral z nich specifický dech, pozice, sestavy a tzv. energetický zámek. A zaměřil ji na obnovení a posílení síly vnitřních svalových vrstev celého těla tj. především kolem páteře a v bříšku tzv. sílu jádra (neboli podle Pilatese - CORE, PWH-powerhouse). Tato metoda je díky svému specifickému zaměření velice účinná a pomáhá všem, kdo ji cvičí dle „zakladatelových pokynů“, obnovit sílu svalových vrstev v pánvi, bříšku, v páteři i hrudníku. Díky tomu se celé tělo narovná, zeštíhlí a získá potřebou energii z dechu, zklidnění a zaměření pozornosti dovnitř s příslušnou vizualizací, které sám zakladatel této metody navrhnul. Jestliže chcete velice rychle, účinně a jednoduše zapůsobit na svoje tělo a hladinu energie, tak tako metoda pro vás bude obrovským přínosem.

YogaLates "fit, slim & strong"

v pondělí 17:10 se Zuzkou Janotovou

velmi oblíbená hodina, která kompletně zapojí všechny svaly v těle, díky cíleně mířeným cvikům a prvkům na velkému míči, než v klasické pilatesovské lekci. V "prostoru" si vyzkoušíme nové možnosti pozic a cviků. Pojem "balance = rovnováha" dostane v této lekci nový rozměr. Lekce je zaměřena na zpevnění (zevnitř). Díky pomůckám zaměříme na páteř, trup, bříško, ruce, nohy tak jako v žádné jiné lekci. A to jí činí ojedinělou a skvělou možností, jak se v týdnu "pořádně" protáhnout i posílit.

Připojíte-li se k této lekci, můžete očekávat, že se vaše tělo rovnoměrně zapojí, a to i méně používané svalové skupiny, hluboký vnitřní stabilizační systém a to přispěje k úlevě od bolesti. Při odchodu zažijete pocit lehkosti a pohody ve vlastním těle.

PILATES MIX

v úterý 19:45h a v pátek v 8:15h, s Barborou Mandys

Cvičení pilates je pomalé, přesto velmi efektivní, klade důraz na posílení zádových svalů, svalů pánevního dna, hýžďových svalů a především hlubokých břišních svalů, které tvoří oporu páteře. V této lekci se můžete těšit na plynulý soustředěný pohyb vycházející ze středu těla, které je vnímáno jako centrum síly. Aktivují se tak podpůrné svaly, které při běžných posilovacích cvičeních zůstávají netknuty. Díky tomu se zvyšuje celková flexibilita těla, rozvíjí se koordinace pohybu a rovnováha. Dochází k výraznému zlepšení držení těla a k odstranění bolesti páteře, kloubů i problémů se zády. Pilates je pomalá forma pohybu a jeden ze způsobů, jak efektivně tvarovat tělo, a to především partie, které jsou, řekněme, "neoblíbené": břicho, zadek, stehna.

Tato hodina je spíše rehabilitační a velmi pomáhá. Pomáhá například při problémech s páteří a klouby. Při těchto hodinách se mohou používat například natahovací gumy – thera-bandy – nebo overbally. Je vhodná pro ty, kteří chtějí k tělu přistupovat pomalu a precizně s dlouhodobými výsledky a postupně přidávat zátěž.

ZAVŘENO

    ZAVŘENO do odvolání

    kvůli vládním nařízením v nouzovém stavu.

AKTUÁLNĚ

REGISTROVAT

FACEBOOK