Akce
Semináře
Pilates
Joga
Aktuální rozvrh Ceník Chci začít s jogou Co na lekci O nás ONLINE SYSTÉM

Výběr z lekcí akutální nabídky na podzim 2019

v O N L I N E rozvrhu (kliknout na datum/lekci/cvičitelku) najdete u každé lekce její detailní popis. Toto je jen takové malé shrnutí pro lepší orientaci. A z čeho vybírat a co nepropásnout.

ENERGIZING Yoga Flow - "morning cup of coffee"

– aneb čerstvý start do nového dne, v Brandýse v pátek 7:30h, určeno pro všechny zájemce o ranní jógu -

Začněte ráno tou správnou aktivitou, která vás nabije energií a narovná vaše tělíčko. Dynamická ranní lekce zvýší průtok krve do všech tkání a zapracuje na ztuhlosti našich svalů & zanechá celé tělo v pohodě a bez pocitu napětí. Ranní joga je ideální pro ty, kteří mají rádi "vyladěnou lekci", která není ale moc rychlá a tím více posiluje propojení vědomí těla a zklidnění mysli.

BALLates & YOGAlates "fit, slim & strong"

– v Brandýse ve středu 19:50h, na střídačku se Zuzkou & Marťou (od 3.října 2019), v pondělí 18:25h se Zuzkou -

velmi oblíbená lekce, která jeden týden se Zuzkou kompletně zapojí všechny svaly v těle, díky cíleně mířeným cvikům a prvkům na velkému míči, než v klasické pilatesovské lekci. V "prostoru" si vyzkoušíme nové možnosti pozic a cviků. Pojem "balance = rovnováha" dostane v této lekci nový rozměr. Lekce je zaměřena na zpevnění (zevnitř). Pomocí fitballu můžeme zaměřit na páteř, trup, bříško, ruce, nohy tak jako v žádné jiné lekci. A to jí činí ojedinělou a skvělou možností, jak se v týdnu "pořádně" protáhnout i posílit.

Druhý týden s Marťou to nejlepší z jogy a pilates, pro ty, co chtějí být FIT a štíhlí, ale zatím vstávají či uléhají (občas nebo permanentně) s pocitem „nepříjemně těžkého a slábnoucího těla“ s nahromaděnou „stagnující“ energií, která jim ale nikdy nebyla vlastní. A vůbec by jim nevadilo se jí zbavit = spálit - nahradit zdravým a účinným způsobem. Obnovit tak svou „vizi“ a změnit realitu do zdravého, silného, pružného a štíhlého těla v každém věku.

Pro všechny, kdo se nebojí zapotit a zapojit všechno svalstvo v těle. Zapracovat na obnovení (nejen) svalové síly a použít k tomu to nejnovější a nejúčinnější z jogy, pilates, HIIT či core training, velkých balónů i rollerů. Připojíte-li se k této lekci, můžete očekávat, že se vaše tělo rovnoměrně zapojí, a to i méně používané svalové skupiny, hluboký vnitřní stabilizační systém a to přispěje k úlevě od bolesti. Při odchodu zažijete pocit lehkosti a pohody ve vlastním těle vyvolané "pobytem na balónu" :)

YOGA `Soul Energy` Flow

– lekce v Brandýse v pondělí 19:50h, určeno pro začátečníky & mírně pokročilé -

Yoga může napravit a léčit různé části těla – mysli – duše či našeho života, které jsou poraněné, traumatizované, nebo pár měsíců či desítek let `tak trošku` zanedbávané. Pozice a jógové praktiky pracují na napjatých svalech, podporují tok krve, stabilizují srdeční tep a krevní tlak. Měkké, rychlé dýchání se prohloubí, zpomalí, je rytmičtější, čímž tělo příjme více kyslíku a zmírní se nakumulovaný stres. Pohyb těla v ásanách stimuluje postižené klouby, svaly, tkáně a orgány tím, že se v těchto částech těla zvýší prokrvení. I když se aktuálně třeba necítíme na větší „cvičení“, pravidelné praktikování „snadných" pozic jógy zlepší naši rovnováhu, dovolí nám se úžasně protáhnout a zároveň během lekce vstoupit do stavu uvolnění. Tento pocit zklidnění a vnitřního míru je začátkem našeho léčebného procesu.

Yoga navíc postupně buduje naši sebedůvěru a uvědomění. Trpělivé poklidné cvičení ásan uklidňuje mozek (mysl), upokojuje nervy, navozuje pocit relaxace, čímž se mírní úzkost (často vyvolaná tělesnou či duševní bolestí). Jemné a snadné pozice mohou výrazně ovlivnit pozitivní změny v tělesném, mentálním či duševním stavu všech přítomných.

--- na konci každé lekce jogy budeme vnímat větší pružnost, pohyby budou plynulejší a vláčnější, zvětší se naše flexibilita, bolesti se zmírní, naroste pocit spokojenosti, klidu a míru. ---

YOGA VINYASA a YOGA SLOW FLOW

- jogovat na vlně dechu v Brandýse ve středu a ve čtvrtek v 18:30h a v neděli 19:45h-

Přijďte proplout 60min na vlně Vašeho dechu a na vlně pozdravů slunci (Surya Namaskara A, Surya Namaskara B), které neodmyslitelně patří do lekcí vinyasa yoga. Dynamičtější lekce, na kterých se protáhnete, posílíte svoje tělo, sladíte pohyb s dechem a zklidníte svou mysl.

V průběhu každé lekce se opakuje sekvence pes hlavou dolů, chatturanga dandasana a pes hlavou nahoru (tyto tři ásany tělo energetizují a uvolňují napětí po předchozích sestav ásanách), ale žádná lekce není stejná, protože vinyasa nemá přesně daná pravidla. Naučíte se koncentraci, správné technice pozic, zapojení udžájí dechu a k tomu se ještě zapotíte :)

- určeno pro věčné začátečníky i mírně pokročilé -

PILATES Mix

-- v úterý 18:30h, pro začátečníky a mírně pokročilé v pilates, s Barborou Mandys--

Cvičení pilates je pomalé, přesto velmi efektivní, klade důraz na posílení zádových svalů, svalů pánevního dna, hýžďových svalů a především hlubokých břišních svalů, které tvoří oporu páteře. V této lekci se můžete těšit na plynulý soustředěný pohyb vycházející ze středu těla, které je vnímáno jako centrum síly. Aktivují se tak podpůrné svaly, které při běžných posilovacích cvičeních zůstávají netknuty. Díky tomu se zvyšuje celková flexibilita těla, rozvíjí se koordinace pohybu a rovnováha. Dochází k výraznému zlepšení držení těla a k odstranění bolesti páteře, kloubů i problémů se zády. Pilates je pomalá forma pohybu a jeden ze způsobů, jak efektivně tvarovat tělo, a to především partie, které jsou, řekněme, "neoblíbené": břicho, zadek, stehna.

Tato lekce je spíše rehabilitační a velmi pomáhá například při problémech s páteří a klouby. Při těchto hodinách se mohou používat například natahovací gumy – thera-bandy – nebo overbally. Je vhodná pro ty, kteří chtějí k tělu přistupovat pomalu a precizně s dlouhodobými výsledky a postupně přidávat zátěž.

YOGA "therapy"

- obnova zdraví a dobrého pocitu v těle v neděli v 18:30h s Bárou Pudilovou-

Lekce jógové terapie vhodná pro začátečníky, osoby v rekonvalescenci, ženy po porodu, seniory a celkově všechny, kteří by se rádi zaměřili na detailní a správné nastavení těla v ásanách a trpělivě a postupně se zase vrátili ke svému zdravému a bezbolestnému JÁ. Hodina probíhá v poklidném tempu s využitím jógových pomůcek (bloky, pásky, míčky), které nám pomohou opět zapojit ty správné svalové skupiny. Naučíme se prvky automasáže, které nám pomohou relaxovat, zapojíme správný dech, posílíme střed těla, uvolníme klouby a přetěžované svaly a v neposlední řadě zklidníme svou mysl.

Určeno pro všechny, kdo nechtějí den za dnem jen tak „posedávat“ (na gauči-v práci-autě-kdekoliv), ale chtějí se opět pohodově pohybovat v každém období svého života.

SENIOR 60+ - YOGA for harmony & balance

-- pro všechny aktivní seniory z okolí v pátek 9:00h, s Léňou --

většina seniorů má již obavy dorazit na běžné lekce, neb jejich zdravotní stav nebo síla již není na předchozí úrovni, anebo se postupně přidaly různé zdravotní komplikace znemožňující plné prožívání života a pohybu. Proto jsme i na podzim zařadili oblíbené lekce pro seniory. Nemusí se obávat, že lekci nezvládnou a mohou se jí věnovat v dopoledních hodinách, kdy - pokud již nastoupili na penzi - mají dostatek energie a chuti k pohybu. Společně rozproudíme znovu energii v těle, kloubech a svalech. Protáhneme a uvolníme si záda, zapracujeme na svalech kolem páteře a břicha. Sladíme se sami se sebou a přijmeme život takový jaký je :)

REGISTROVAT

OBNOVIT PŘEDPLATNÉ

AKTUÁLNĚ

  • nový PODZIMNÍ ROZVRH hodin
  • Nové lekce v podzimním rozvrhu (mrknětě)
  • Nová ranní "energizing" YOGA aneb dejte si jogu místo šálku kávy, PÁ 7:30h, od 13.9
  • SENIOR lekce začínají od 13.9

CO NEPROPÁSNOUT

FACEBOOK